O OO 1.1.3 i ogólnie o paczkach na różne architektury

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 13 Lis 2004, 11:11:56 CET

On Sat, Nov 13, 2004 at 10:55:55AM +0100, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote:
> Witam
>
> Chciałem sobie zainstalować OO 1.1.3. Na maszynach i686 już sobie stoi, ale
> mam problem z athlonem. Nie mogę znaleźć paczki. Zacząłem sobie przypominać,
> że przecież nie koniecznie ac-test i ac-ready nie koniecznie muszą być
> paczki dla wszystkich architektur (jeżeli dobrze zrozumiałem wywody o
> strukturze PLD). Jezeli dobrze zrozumialem, zainstalowanie jednej paczki z
> i686 nie powinno stanowić problem. Dobrze myślę?

OOo jest wyjatkiem. Z brakow technicznych nie mozemy go budowac na razie
na athlonie. Generalnie jesli buildery pracuja to sa ze soba
zsynchronizowane. (wersja i686 chodzi na athlonie bardzo ladnie)

> No i pytanie ogólniejsze. Czy są wypracowanie jakieś mechanizmy pozwlające
> podglądać indeksy innych architektur? Żebym wiedział, że wchodzi nowa paczka
> na i686, gdy mam athlona. Nie wiem czy to potrzebne, tak się tylko
> zastanawiam.

sed -i -e "s/i686/athlon/g" /etc/poldek.conf

;-))

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org