Zmiana predkosci polaczenia ethernetowego

Sob, 13 Lis 2004, 13:24:37 CET

Osóbka znana jako bankan, wystukała:
> Witam!!!
>
> Mam problem ze zmiana predkosci polaczenia ethernetowego. Musze zmienic
> predkosc ze 100 Mb/s na 10 Mb/s. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale
> jak miałem Windowsa to samo trzeba było robic bo inaczej siec nie
> dzialala.

Obstawiam kabelki. Wypadałoby sprawdzić czy pary nie są zarobione na
chybił-trafił (wtedy raczej tylko 10Mb pójdzie)

# mii-tool
eth0: negotiated 100baseTx-FD, link ok
# mii-tool -A 10baseT eth0
restarting autonegotiation...