O OO 1.1.3 i ogólnie o paczkach na różne architektury

Charles charles w os.pl
Sob, 13 Lis 2004, 18:18:08 CET

Dnia sobota, 13 listopada 2004 10:55, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl napisał:
> Chciałem sobie zainstalować OO 1.1.3. Na maszynach i686 już sobie stoi,
> ale mam problem z athlonem. Nie mogę znaleźć paczki.

Przypomniałem sobie, że już wcześniej (Message-ID: <415025C9.8040800 w wp.pl>)
Andrzej Zawadzki wskazał ci lokalizację, gdzie trzyma paczki oo pod
athlona.
Jeśli nie możesz się doczekać paczek na ftp to dodaj sobie do poldek.conf
np. source = oo http://62.111.225.91:81/oo/
i zainstaluj.

P.S.
Mam nadzieję, że za to info Andrzej Z. nie będzie miał do mnie ała :-)

  Karol "Charles" Krenski