OO-1.1.3-1

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 13 Lis 2004, 18:57:37 CET

Dnia 13-11-2004, sob o godzinie 17:24 +0100, Krystian T napisał(a):

> Właśnie stwierdziłem, że ni działa mi sprawdzanie pisowni - ani nie
> podkreśla, ani nie poprawia :(
[...]
> Coś ja mam niedoinstalowane/niedokonfigurowane czy faktycznie ten typ
> tak ma?

U mnie działa, jedyne co mogę doradzić, to:

czy w: Narzędzia -> Opcje -> Ustawienia językowe -> Języki masz wybrany
język polski, oraz w Pisowni naciskasz pierwszy klawisz edytuj i też
powinien być wybrany język polski.

Potem włącz na pasku narzędziowym po prawej stronie sprawdzanie pisowni
i powinno być OK.

Artur