Zmiana predkosci polaczenia ethernetowego

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 13 Lis 2004, 19:00:14 CET

Dnia 13-11-2004, sob o godzinie 18:49 +0100, bankan napisał(a):

> Kabelek sprawdziłem jeszcze raz i jest w porządku, a jest to kabelek UTP
> kategorii 5e. Długosc to zaledwie 15 m.

A karty nie są przypadkiem 1Gb? Bo wtedy ten kabelek działać nie będzie.
Inna sprawa jaka mi przychodzi do głowy to niedokładne zaciśnięcie
kabelka - może się przytrafić, ze pin nie przebił dobrze izolacji i nie
styka poprawnie z przewodem.

Artur