kopete - braki

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 13 Lis 2004, 20:47:20 CET

to czego mi brakuje albo nie umiem ustawić :

-przechowywanie opisów gg
-opisy dla dostępny (jabber i inne)
-pamietanie opisów i przywracanie ich po rozłączeniu
-pobieranie opisów z plików (moze wtyczka jakaś jest?)
-wtyczka do tlenu
-wspólny opis dla wszystkich IM (jabber, gg itd) statusów

jeśli ktos ma jakieś doswiadczenia z najnowsza wersją kopete z CVS
(chodzi mi o CVS projektu) prosiłbym o spostrzeżenia

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl