Zmiana predkosci polaczenia ethernetowego

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 14 Lis 2004, 10:12:22 CET

Dnia 13-11-2004, sob o godzinie 23:20 +0100, Adam Gapiński napisał(a):

> A czemu? Do tego połączenia kabel nie musi być z "przekręcony".

Aaaaa, późna pora człowiek nie myśli :) Cały czas myślałem o krosowanym
kablu, bo w podświadomości mi siedzi funkcja która w switchu
automagicznie rozpoznaje czy kabel jest krosowany czy też nie :)
Oczywiście dla zwykłego kabla 1-1 nie ma tego problemu :) Wogóle jak
człowiek się wyśpi to znika wiele problemów :)

Artur