Zmiana predkosci polaczenia ethernetowego

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 14 Lis 2004, 12:11:27 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 12:04:31PM +0100, havner wrote:
> Mi zawsze pisze, ze mam FULL DUPLEX, ale jakos tych 200Mbit nigdy nie
> widzialem, ale ja sie na tym nie znam...

Te 200Mbit to wartość teoretyczno-marketingowa. Ale jak masz napisane
"full duplex" to pewnie masz full-duplex, chyba że w którąś stronę masz
straty pakietów (tak wygląda efekt włączonego, ale nie działającego
full-dupleksu -- np. włączonego tylko z jednej strony).

Pozdrowienia,
	Jacek