Re: Problem z kompilacją nowego jądra

bankan bankan w wp.pl
Nie, 14 Lis 2004, 17:44:40 CET

Jan Meizner napisał:

>2) ... ale dlaczego klapa...tzn co się konkretnie dzieje że się nie
>kompiluje (jakieś komunikaty co pisze itp?). Ja mam u siebie na Ra swoje
>kernele z serii 2.4 (2.6 nie chce z innych względów stawiać na serwerach,
>na Ac mi się zbudował 2.6 bez problemów na workstacji)
>i zawsze mi się wszystko buduje. Może czegoś brakuje (jakiegoś -devel?).

Spróbowałem z kernelem 2.4.22 no i... za pierszym razem stanął w czasie
wykonywania make menuconfig i wyświetlił "Internal compiler error" (jak
zresztą za każdym razem). Spróbowałem jeszcze raz. Staną tym razem podczas
tworzenia bzImage, wyświetlając również "Internal compiler error". Za
trzecim, czwartym, piątym, itd. razem to samo i ten sam komunikat. Nie wiem
już co robić może mój gcc jest skopany?

Pozdrawiam Marcin