Problem z kompilacją nowego jądra

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 14 Lis 2004, 19:23:40 CET

Dnia niedziela, 14 listopada 2004 17:44, bankan napisał:
[...]
> Spróbowałem z kernelem 2.4.22 no i... za pierszym razem stanął w czasie
> wykonywania make menuconfig i wyświetlił "Internal compiler error" (jak
> zresztą za każdym razem). Spróbowałem jeszcze raz. Staną tym razem
> podczas tworzenia bzImage, wyświetlając również "Internal compiler
> error". Za trzecim, czwartym, piątym, itd. razem to samo i ten sam
> komunikat. Nie wiem już co robić może mój gcc jest skopany?
To by raczej mówiło, że coś jest nie tak ze sprzętem. Wiem, bo tak miałem.
Miałem mianowicie w moim kompie dwa moduły DIMM po 128MB każdy. Memtest86
niczego nie znajdował, niby były dobre. Ale jak zapuszczałem kompilację, to
się w losowych momentach wywracała (po jakimś czasie, jak coś było małego
to było OK). Do tego doszły losowe kernel panic po ok.3h pracy komputera. W
końcu w przypływie mądrości wyjąłem jedną pamięć, potem zamieniłem. Okazało
się, że jedna była walnięta.

Morał - sprawdź sprzęt - pamięć, taśmę łączącą z dyskiem, sam dysk. Jeśli
wywraca ci się z "Internal compiler error" i to w różnych momentach - to na
pewno nie jest to wina PLD. Bo u mnie (już) działa.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\