klopoty z budowaniem kernela 2.6

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 15 Lis 2004, 19:43:31 CET

Witam!
Mam taki problem-probuje sobie (juz drugi raz) zbudowac kernel ze speca z
PLDowego CVSa i wywala mi sie na czyms takim:

   CC [M]  fs/gfs/ops_vm.o
   CC [M]  fs/gfs/page.o
   CC [M]  fs/gfs/proc.o
   CC [M]  fs/gfs/quota.o
fs/gfs/quota.c: In function `print_quota_message':
fs/gfs/quota.c:952: warning: passing arg 3 of pointer to function makes
integer from pointer without a cast
fs/gfs/quota.c:952: error: too many arguments to function
make[2]: *** [fs/gfs/quota.o] Error 1
make[1]: *** [fs/gfs] Error 2
make: *** [fs] Error 2
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.16043 (%build)

Mozna to jakos latwo obejsc? Quoty chyba nie potrzebuje (mam PLD na
desktopie). Kernel buduje nastepujaco:
./builder kernel.spec --without smp --with preemptive

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"