rtl8180 + PLD

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 15 Lis 2004, 22:02:27 CET

MarcinR wrote:
> Czy ktoś wie jak uruchomić kartę radiową rtl8180 na PLD zainstalowanym z
> MINI-ISO (używam pakietów zoptymalizowanych dla Athlona)?
> Powiem może czego już próbowałem:
>
> [...]
>
> 2. Ndiswrapper (emulator sterowników windowsowych pod linuksa).
> Zainstalowałem z paczki rpm (z ftp PLD, ale nie dla athlona, bo takiej
> nie ma, tylko dla i686, ale to nie powinno robić różnicy).
> Program się instaluje, uruchamia normalnie, pozwala załadować sterowniki
> windowsowe, pokazuje później dostępne urządzenia (jedno, Hardware
> [...]

kernel-net-ndiswrapper? Powinien być, ale może umknął havnerowi z
mini-iso. Możesz zremasterować sobie sam (prosto się to robi, jeśli masz
kernela ze squashfs). U mnie ta karta ruszyła pod ndiswrapperem (choć
nie wiem czy faktycznie działa), ale stawiałem w już zaintalowanym PLD. :)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa