X'y po aktualizacji i nvidia [podczepiam sie z ATI}

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 15 Lis 2004, 23:28:56 CET

On Mon, Nov 15, 2004 at 10:21:41PM +0100, Paweł Rumian wrote:
> Podczepie sie pod temat bo nie wiem czy robic upgrade na 6.8
>
> jak wyglada sprawa z Radeonami na binarnych sterownikach od ATI (FireGL)
> i X.org 6.8?
> Kiedys byly z nimi ponoc jakies problemy, czy teraz jest juz OK?
> Na 6.7 zdarzaja mi sie bledy, ale raczej zwiazane ze sterownikami a nie
> z wersja X.org. Braku sprzetowej przezroczystosci tez nie odczuwam :)
>
> Ma ktos doswiadczenia w tej kwestii?

Nie dzialaja. ATI jest debilnie oporne w swojej polityce, a ja nie mam
ochoty z ich powodow trzymac staroci.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org