rtl8180 + PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 15 Lis 2004, 23:37:10 CET

Dnia poniedziałek, 15 listopada 2004 23:28, MarcinR napisał:
[...]
> A skąd mam wziąć kernel-net-ndiswrapper dla athlona (w AC nie ma)?
Trzeba zbudować albo poprosić kogoś, kto ma athlonowe AC zainstalowane, żeby
skompilował (ja nie mam więc nie pomogę).

> I mógłbyć dokładniej wyjaśnić co powinienem mieć takie samo a nie
> mieszane? Gdybym instalował dla i686, uda się to zrobić z mini iso dla
> athlona, czy muszę ściągnąć mini iso i686 ?
Musisz mieć moduły kompilowane pod tą samą architekturę, pod jaką masz
kernel. To znaczy, że z dużym prawdopodobieństwem moduł kompilowany na i686
nie będzie poprawnie chodził w kernelu athlonowym. Owszem, może - ale ja
nie daję na to żadnej gwarancji. Pewnie nikt jej nie da. Mogę ci podesłać
pakiet ndiswrapper-0.12rc1-1.src.rpm, który sobie przebudujesz u siebie. Do
tego powinno wystarczyć ci to co masz (rpm, rpm-build, gcc, make,
kernel-source i to co dla tych est potrzebne). Proste rpmbuild --rebuild
nie powinno być problemem :-)
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\