Snort i php

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Wto, 16 Lis 2004, 10:12:51 CET

Cytowanie "cserf w poczta.onet.pl" <cserf w poczta.onet.pl>:

> Kiedy chcę wejść na stronkę ../acid w snorcie pojawia się taki konflikt:
> PHP ERROR: Incompatible version: Version 5.0.2 of PHP is too old. Please
> upgrade to version 4.0.4 or later.Mysql,php i snorta instalowałem razem
> tydzień temu.

w ac-test sa pakiety php4, niestety musisz je zainstalowac aby acid ci dzialal,
instalacja moze wymagac uzyca --nodeps -N, bo acid w zaleznosciach ma pakiety
php-*, a paczki php 4.x maja w nazwie php4-*, rob to ostrosznie jesli masz inne
pakiety wymagajace php-* bo moze sie troche pokaszanic, ja uzywam takiej
mieszanki i acid dziala mi prawidlowo, powodzenia

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer