Snort i php

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Wto, 16 Lis 2004, 11:21:54 CET

Tomasz Buziak [uho] wrote:

>dziwne :), a mozesz sprawdzic czy postfixadmin tez ci dziala ?

Problem z acidem polega na tym, że coś jest źle dokonfugurowane.
Widziałem ten błąd kiedy instalowałem to oprogramowanie, ale
teraz już nie pamiętam co zrobiłem, żeby zadziałało. Ja mam
skonfigurowane tak, że snort loguje do postgresa i z tamtąd acid
wyciąga logi. Jedyne co pamiętam, że musiałem poprawić sedem
skrypt SQLowy zakładający bazę dla acida (ale to nie ma związku
z twoją sytuacją, bo dotyczy niejstnięjącego w postgresie typu danych).
AA!! Właśnie sobie przypomniałem, że chyba poprawiałem też acida,
by działał z phpem 5.0.2. Nie pamiętam w którym pliku, to było
ale przegrepuj źródła w poszukiwaniu tego komunikatu, co Ci się
pojawia. Jak dotąd nie zauważyłem jakiś  problemów poza jednym.
Czasem dostaje komunikat z jakimś błędem (nie pamiętam jakim,
chyba związanym z dostępem do bazy), ale po przeładowaniu strony
działa ok. Ale może to tylko moja naiwność i okaże się, że żyje z
fałszywym poczuciem bezpieczeństwa.

Pozdr
Radek

PS. A czy przypadkiem nie jest tak, że wersja 5.0.2 jest nowsza
od 4.0.4, a nie odwrotnie jak sugeruje komunikat o błędzie
który był przyczyną poczęcia tego wątku? Czy wersja 5.0.2 PHPa
jest kompatybilna wstecz z 4? To by rozwiało moje wątpliwości,
co do poprawnego działania acida.

PPS. Nie mogę sprawdzić czy działa postfixadmin.

--
Radosław Kintzi
Linux Developer