Snort i php

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Wto, 16 Lis 2004, 11:49:48 CET

Cytowanie Radosław Kintzi <rakin w pop.e-wro.pl>:

>Właśnie sobie przypomniałem, że chyba poprawiałem też acida,
> by działał z phpem 5.0.2. Nie pamiętam w którym pliku, to było
> ale przegrepuj źródła w poszukiwaniu tego komunikatu, co Ci się
> pojawia.

ja tez probowalem, ale po 10min sie poddalem i zainstalowalem php4 z ac-test

ps. php5 nie jest w 100% kompatybilna, dlatego wiekszosc starych skryptow php
moga niedzialac na paczkach php-*, w ac powinny sie pojawic paczki php4-* ale
jest chyba jakis problem z innymi paczkami ktore maja w zaleznosciach php-*,
prowadzone sa jakies dyskusje na pld-devel* ale co z tego bedzie to nie wiem,
moim zdaniem powinno byc odwrotnie w pld ac, php-* (4.9.3) i php5 (5.0.x), ale
to tylko moje wlasne odczucia w utrzymaniu kompatybilnosci ze starociami

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer