data recovery

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Wto, 16 Lis 2004, 16:14:25 CET

Dnia wtorek, 16 listopada 2004 14:08, Tomasz Buziak [uho] napisał:

> do odzyskiwania straconej tablicy partycji, dobry jest testdisk,
> czyli tylko w przypadkach gdy ktos wykasowal partycje
ale tylko w przypadku jeżeli miało się partycje ext2/3, fat, fat32
takich jak xfs nie odnajdzie...

jeśli chodzi o xfs to polecam xfs_repair i backup tablicy partycji,
skasowanych danych na xfs odzyskiwać się nie da

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl