rtl8180 + PLD

MarcinR mr21 w o2.pl
Wto, 16 Lis 2004, 20:21:39 CET

>Mogę ci podesłać
>pakiet ndiswrapper-0.12rc1-1.src.rpm, który sobie przebudujesz u siebie. Do
>tego powinno wystarczyć ci to co masz (rpm, rpm-build, gcc, make,
>kernel-source i to co dla tych est potrzebne). Proste rpmbuild --rebuild
>nie powinno być problemem :-)

Po pierwsze na mini-iso nie ma rpm-build :(
Ściągnąłem rpm-build osobno ale brakuje mu 5 plików (zależności) do
zainstalowania.
Nie muszę dodawać jak sprawnie idzie mi instalacja: ściągam rpm-a pod
windowsem, rebootuję, włączam PLD i dowiaduję się że znowu muszę wracać
do windowsa bo brakuje kilku plików po 100 kb (Co wcale nie daje
gwarancji że jak ściągnę te 5 plików to one nie będą wymagały czegoś
jeszcze innego). Eh, jednak poldek to poldek...
Cóż, na razie nie mam czasu na ciągłe rebootowanie, ale niedługo znów
się za to wezmę i być może znów się odezwę na grupie. Thx za pomoc :)

Pozdr.

MarcinR