Dziwne logi apache'a

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 16 Lis 2004, 21:54:46 CET

Dnia 16 listopada 2004 o godzinie 21:38:55 z adresu milley w gostyn.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

DW> są tego całe tony. Szybciutko zawala mi całe miejsce przeznaczone na
DW> logi. nie robiłem nic z systemem. Wzięło się znikąd. Co to może być,
DW> ktoś ma jakiś pomysł ?

Zapomniałem dodać, że tego typu logi sieją mi teraz wszystkie strony
umieszczone na tym serwerze, które działały wcześniej bez zastrzeżeń
długi czas :( I naprawde nic nie robiłem z serwerem ani stronami :(

--
Pozdrowienia,
Dariusz (milley) Włodarczyk

;) Do uprawy roli Barbara nie nadawała się, więc Bogumił sam ją uprawiał