Gnome - udev, gvm, hal, messagebus

Łukasz Łęcki l.lecki w gdynia.pl
Śro, 17 Lis 2004, 10:07:49 CET

Mam problem z usystematyzowaniem wiedzy:) Znaczy chcialem napisac - nie
wiem jak to ugryzc.

Jest sobie gnome 2.8.1 - jak startuje to nautilus nie wyswielta
zamontowanych urzadzen, dyskietki, ani zawartosci kosza. Pendrive
natomiast funkcjonuje calkowicie poprawnie (mozna montowac, uzywac,
odmontowac)

Jak zrobie reczny restart demona 'messagebus', to wszystko ??prawie??
wraca do normy, ale caly czas brak ikonki CDROM. Zasoby vfat i pendrive
mozna montowac i uzywac (ale mozna kliknac tylko raz na ikonce, bo
wyswietla komunikat o tym, ze juz zasob zamontowany), nie mozna
odmontowac z poziomu gnome (trzeba w konsoli).

Studiuje ten temat i ani na jote nie jestem madrzejszy. Moze jakies
hinty? :)

Moze jaks dokument typu 'Zrob_to_w_4_krokach.txt' :)

Pozdrawiam
Lukasz Lecki