Gnome - udev, gvm, hal, messagebus

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 17 Lis 2004, 11:18:41 CET

On Wed, 17 Nov 2004 10:52:31 +0100
Łukasz Łęcki <l.lecki w gdynia.pl> wrote:

> [...]
[...]
> ale cd dziala, reczne montowanie :) musze tu jeszcze troche
> poeksperymentowac, bo jak wkladam czysta plyte, to 'czasami' wlacza
> sie nautilus-cd-burner. Nie moge namierzyc zaleznosci. nie wiem ktore
> logi czytac

1. chkconfig messagebus on
2. chkconfig haldaemon on
3. sed -e -i "s|/dev/cdrom/|/udev/cdrom|" /etc/fstab
4. ewentualnie powtórzyć punkt 3. dla innych posiadanych napędów.
5. dobrze dodać wpis na stałe dla pendrive
6. ustawić co dusza zapragnie w gnome-volume-manager ('nośniki wymienne'
w   centrum sterowania gnome)
7. nie używać hal-device-manager, popsuty.

sugestia Artura dotycząca ładowania ide-cd jest jak najbardziej na
miejscu (powinien to chyba hotplug robić...)

pozdr.
--
Fryderyk Dziarmagowski