[AC] X11+X11-driver-firegl+kernel-video-firegl = pad systemu

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Śro, 17 Lis 2004, 14:30:10 CET

W liście z dnia 2004-11-17, jerzy szczudłowski napisał(a):

> To dziwne, bo w tym Internecie, do którego ja jestem podpięty aż huczy
> od informacji na temat nie działania sterowników ATI z DRI X.org 6.8.

Racja, moje niedopatrzenie. Kiedyś słyszałem o tej niezgodności, jednak
fakt, iż te pakiety pojawiły się w drzewku AC przyćmił moją czujność.

Możesz mi zatem wytłumaczyć sens trzymania tegoż w głównym drzewku AC,
obok X.org w wersji 6.8.1? Albo inaczej: czemu nie mają stosownego
R: X11 <= 6.8 (za to mają >= 6.7.0)? Niedopatrzenie, czy "tak ma być"?

Strona domowa: http://zaskor.magma-net.pl # JabberID: pmz w jabberpl.org