[AC] X11+X11-driver-firegl+kernel-video-firegl = pad systemu

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Śro, 17 Lis 2004, 18:18:46 CET

Dnia środa, 17 listopada 2004 18:04, Paweł Zaskórski napisał:

> * Nie: mplayer -vo xv nie działa (-vo x11 i sdl zapomniałem sprawdzić) :)

U mnie nie dziala juz na poprzedniej wersji... ktorys wczesniejszy upgrade to
zepsul... teraz filmiki ogladam na gl2 czy jakos tak...

Swoja droga zauwazylem ciekawy efekt... jak mam wlaczony konqueror to mplayer
nie ruszy... :) narazie nie wnikalem w szczegoly :)

Pozdrawiam
Rafal