Dziwne logi apache'a

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 18 Lis 2004, 00:14:04 CET

Dnia 17 listopada 2004 o godzinie 23:59:23 z adresu kasprzol w o2.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MKK> Pewnie przyszło nowe php i zmieniło configa. Wystarczy to wyłączyć w php.ini.

No kiedy właśnie nie przyszło :( Wyłączyć to sobie potrafię tylko
zastanawiam się czemu wczeniej nic się nie działo na tych samych
paczkach, które są teraz. Nie robiłem upgradu niczego, nie mieszałem w
żadnych konfigach i nie mieszałem nic w kodzie tych stron.

Dziwne nie ? No mnie przynajmniej to dziwi !

--
Pozdrowienia,
Dariusz (milley) Włodarczyk

;) Była to wyspa położona z dala od morza.