Problemy z instalacja AC przez siec

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 18 Lis 2004, 11:29:38 CET

Witam

Probowalem zainstalowac AC korzystajac z dyskietki instalacyjnej ktora
sciagnelem z:
ftp://ftp.i686.ac.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/bootdisk_net.img
(bralem tez z ftp://ftp.pld-linux.org/ ale jest to samo)
Ale mam problem, wyklada mi sie poldek w czasie instalacji (base)

Z logow to znalalzlem tylko ten co w zalaczniku.

Powalone zaleznosci ?? Normalnie poldek mi sie nie skarzy, tylko przy
instalacji :-(

Czym to jest spowodowane? Moim kompem, cos z indexami w poldku, z plamami na
sloncu.

Pozdrawiam
Pawel