Jak sprawdzić opcje z jakimi zbugowano rpm-a

Michal Wcislo michalwcislo w interia.pl
Czw, 18 Lis 2004, 21:01:22 CET

Witam,

Chciałem zbudować sobie ze SPEC-a mplayer-a ale ma sporo opcji:

from available:
--with   :       altivec directfb divx4linux dxr3 ggi gtk2 live nas osd svga
xlibs xmms
--without:       aalib alsa arts caca dshow gui joystick libdv lirc mad
mencoder quicktime real runtime select smb theora vorbis win32

Jak sprawdzić z jakimi opcjami zbudowany został rpm w dystrybucji ? Chciałem
zbudować tego ze speca podobnie ale np wyłączyć mu tylko lirc-a. A może jest
gdzieś opis poszczególnych opcji ?

--
Michał Wcisło

Ponad 400 tysiecy facetow szuka przyjaciolki, a moze czegos wiecej...
>>> http://link.interia.pl/f183b