Jak sprawdzić opcje z jakimi zbugowano rpm-a

Kamil Kosiński paladinee w o2.pl
Czw, 18 Lis 2004, 21:28:35 CET

Dnia 18-11-2004, czw o godzinie 21:01 +0100, Michal Wcislo napisał(a):
> Witam,
Hello

> Jak sprawdzić z jakimi opcjami zbudowany został rpm w dystrybucji ? Chciałem
Budowany jest bez żadnych opcji. A inaczej mówiąc, zbudowany jest z
opcjami, które możesz wyłączyć za pomocą --without.

> zbudować tego ze speca podobnie ale np wyłączyć mu tylko lirc-a. A może jest
> gdzieś opis poszczególnych opcji ?
Opisy zazwyczaj są w samym specu :) Zajrzyj tam.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org