błąd skryptu uruchamiania neta

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 19 Lis 2004, 07:08:56 CET

On Thu, 18 Nov 2004, Artur Flinta wrote:

> Ja wprawdzie mam inną sieciówkę, używam acx100, ale te parametry
> ustawiam w /etc/sysconfig/interfeaces/ifcfg-wlan0 i działa ładnie :) Nie
> piszę, że to jedyna poprawna konfiguracja, ale wydaje mi się taka
> całkiem zgrabna :)
Ja mam kilka miejsc z acx100 i kilka z ndis-wrapperem - we wszystkich
mam to skonfigurowane wlasnie w taki sposob i nigdzie (odpukac!) nie mam
problemow.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |      "Jestem zwolennikiem zwyczaju,
    http://yaro.perfect.net.pl/    | który każe mężczyźnie całować kobietę w
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ | rękę.Od czegoś przecież trzeba zacząć."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |                 S.Guitry