rpm - nadal to samo

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 20 Lis 2004, 02:28:31 CET

On Sat, Nov 20, 2004 at 12:13:49AM +0100, Mateusz Kamiński wrote:
> Instaluję PLD z chroot z systemu SuSE 9.0. Na początku miałem małe
> przejścia, ale porobiłem odpowiednie dowiązania bibliotek i gdy jestem na
> SuSE i instaluje jako ./poldek --root /pld <COSTAM>
> wszystko pieknie, ale gdy wejde na /pld i odpalam poldka, lub probuje rpm
> -ivh <pakiet> wyskakuje _Segmantation fault_.
>
> Zainstalowałem co potrzeba poprzec ./poldek --root /pld odpaliłem ponownie
> już jako PLD AC, ale z rpm -ivh <pakiet> nadal naruszenie pamięci...
mozesz jasniej?
1. jakie jądro? z suse czy z pld?
2. segfault masz już po instalacji pld, w chroocie?
3. po uruchomieniu systemu w chroocie na jajku z pld też masz segfaulta?

> Nie mam swapa, poszedł na PLD ;) pozatym 128 MB RAMu, Celeron 300
swapa mozesz mieć w pliku ;)
zobacz ile masz wolnej pamięci - może gdzieś tutaj będzie leżeć
problem...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała