akceleracja grafiki

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 21 Lis 2004, 08:38:25 CET

Dnia 21-11-2004, nie o godzinie 01:07 +0100, Andrzej Zawadzki
napisał(a):

> Ja właśnie też cały dzień męczę kartę SonyEriccson GC75 - nawet fajnie
> działa :-)

> To przy włączonym 3D? Brr Taka wolna ta karta?

Też jestem trochę zdziwiony, ale tak to jest jak się kupuje tanią płytę
z wbudowaną grafiką...
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corp. 82845G/GL[Brookdale-G]/GE
Chipset Integrated Graphics Device (rev 03)

Może jak ktoś ma taką samą grafikę to może się wypowie na temat jej
wydajności, może z niej jeszcze można coś wycisnąć poprzez jakieś
"czary"?
Krystian T

        "errare humanum est..."