X11-6.7

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Nie, 21 Lis 2004, 14:05:43 CET

Dnia niedziela, 21 listopada 2004 13:57, Krzysztof Królikowski napisał:

> zbuduj z cvsu... a po co Ci 6.7 ?

Pewnie ma ati :)))

Ja tymczasowo przeszedlem na X11-driver-radeon, na szczescie 3D potrzebny byl
mi tylko do wygaszacza :)

Swoja droga cos antyaliasing wygla gorzej niz z fglrx...

Niestety przy przechodzeniu miedzy trybem tekstowym a graficznym jak mialem
problemy tak mam... raz na powiedzmy 30 przelaczen mam sieczke na ekranie jak
by czestotliwosc byla za duza... szybki powrot do poprzedniego trybu i
wszystko jest OK. Niestety nie moge zrozumiec co jest nie tak.... Sprzet to
notebook CA 9200...

Pozdrawiam
Rafal