znikająca klawaitura

marcinek marcinek w nea.pl
Pon, 22 Lis 2004, 12:02:41 CET

Zdarzyła się rzecz fenonalna:

Była klawiatura, a po załadowaniu kernela już jej nie ma....
Efekt jes taki, że pod windą kalwatura jest, a pod linuksem zniknęła.
wcześniej działała, ale przestała. Na wszelki wypadek zmieniłem kernel
(było 2.6.7-smp teraz jest 2.6.8-smp). Nie pomogło. Zaraz po zbootowaniu
jądra numlock się smętnie zapala i qpa. Najzabawniejsze jest to, że
wcześniej działało, a przestało po zainstalowaniu pod windą!!! gry dla
dziecka.
Aha całość jest na całość jest pod AC na chipsecie Intel 82865G/PE.
Próbowałem z inną klawaturą. Systuacja jest powtarzalna. Pod windą jest
pod linuksem nie ma. Aha zbootowałem z rescue i pod kernelem 2.4 działa.
Dlatego stawiam na buraka w 2.6. Njzabawniejsze, że bez zmian w linuksie
spontanicznie przestało działać... Może coś w BIOSie?

marcinek