rpm - nadal to samo

Mateusz Kamiński matipl w ds.pg.gda.pl
Pon, 22 Lis 2004, 14:44:54 CET

Nadal z tym walczę. Obecnie ściągnąłem poldek-pkg.tar.gz z PLD/inst i
używam go do instalacji PLD z poziomu SuSE ./poldek --root /pld ...
Przy próbie instalacji 30 pakietu wyskakuje mi: Memory fault, to samo gdy
zrobię chroot /pld i z tego poziomu próbuję instalować, gdy użyję
poldka z pakietu rpm z AC, mogę zainstalowac więcej pakietów, ale gdy
zarzucę chrootem, to z "poziomu PLD" odpalam poldek i próbuję instalować
mam Segmantation fault (jak w poście wyżej)...

RAM: 128MB, swap file 512 MB, Celeron 300 + uruchomione różne serwery
(RAMu wolnego ~ 20MB)

Co może być przyczyną?

--
Mateusz 'matipl' Kamiński