znikająca klawaitura

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 22 Lis 2004, 15:32:00 CET

Dnia 22-11-2004, pon o godzinie 12:02 +0100, marcinek napisał(a):
> Zdarzyła się rzecz fenonalna:
>
> Była klawiatura, a po załadowaniu kernela już jej nie ma....

Znaczy jak po załadowaniu?

> Efekt jes taki, że pod windą kalwatura jest, a pod linuksem zniknęła.

To jest klawiatura USB?

> wcześniej działała, ale przestała. Na wszelki wypadek zmieniłem kernel

Może się zepsuła?

> (było 2.6.7-smp teraz jest 2.6.8-smp). Nie pomogło. Zaraz po zbootowaniu
> jądra numlock się smętnie zapala i qpa. Najzabawniejsze jest to, że

A może to problem z czym innym a nie klawiaturą? Może to pamięć?

> wcześniej działało, a przestało po zainstalowaniu pod windą!!! gry dla
> dziecka.

Może dziecko zepsuło? ;)

> Aha całość jest na całość jest pod AC na chipsecie Intel 82865G/PE.
> Próbowałem z inną klawaturą. Systuacja jest powtarzalna. Pod windą jest
> pod linuksem nie ma. Aha zbootowałem z rescue i pod kernelem 2.4 działa.

Może to problem organizacji pamięci?

> Dlatego stawiam na buraka w 2.6. Njzabawniejsze, że bez zmian w linuksie
> spontanicznie przestało działać... Może coś w BIOSie?

Nie wiem czy burak w jajku, chipsety intelowskie są dość dobrze
wytestowane, bo są popularne :) Mam kilka płytek, nie sprawiały
problemów.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.