znikająca klawaitura

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 22 Lis 2004, 16:38:57 CET

Dnia 22-11-2004, pon o godzinie 16:03 +0100, marcinek napisał(a):
> Raczej nie. Bo zwaliło się między rebootami. Raz było, reboot i nie ma.
> nic nie zmieniałem w konfiguracji...

To faktycznie dziwne, może kontroler klawiatury jakiś wrażliwszy? No ale
jak z inną też nie biega... może faktycznie warto klawę USB sprawdzić,
dobrze tylko mieć hotplug zainstalowany :)

> Zastanawiam się czy nie jest to kwestia jakiegoś uziemienia. Miałem
> kiedyś coś podobnego jak mi piorun strzelił w linię energetyczną.
> Maszyna po wyłączeniu na dobę odzywskała klawiaturę.

Hehe, a komputer nie jest do gniazdka z bolcem przypięty? W każdym
razie, może pomóc odpięcie fizycznie od prądu i rozładowanie wszystkich
ładunków poprzez małe pozwieranie wtyczek :)

Tak zupełnie na boku, to miałem ładnych kilka lat temu problm w jednej
firmie gdzie sieć 100Mb nie chciała działać poprawnie, problemem okazała
się wykładzina która się mocno elektryzowała a komputery nie miały
uziemienia, po dorobieniu bolca w gniazdkach jak ręką odjął :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.