nokia 5510 + PLD

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pon, 22 Lis 2004, 18:59:12 CET

Dnia poniedziałek, 22 listopada 2004 17:52, Tomasz napisał:
> Dnia poniedziałek, 22 listopada 2004 15:27, Piotr 'ares' Siwicki
> napisał: Jak dobrze pamietam to powinienes miec zaladowany modul
> sd_mod usb idzie przez scsi
... co i tak ci niewiele pomoże z jądrami > 2.4.21. Przynajmniej ja tak
mam. Jądro 2.4.21 (łatane) chodzi bez pudła, wyższe już nie. A modułów
trzeba trochę więcej. Oprócz pow. ładuję też usb-uhci i usb-storage.
A może ktoś podłączył ten telefonik do jądra 2.6.... niech się ujawni -
to bym wreszcie wychrzanił staroć z laptopa ;)

Pozdr.
Paweł