kopiowanie partycji

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Wto, 23 Lis 2004, 13:58:49 CET

On Tue, Nov 23, 2004 at 12:22:08AM +0100, Paweł Żurowski wrote:

> jedna uwaga do /tmp (1777, nie 777), 2x niesprawdzona sugestia, raz
> antybaszizm ;)
1. Moje podejście do FHS - głupie, nie wiem co mnie naszło - dziękuję za
poprawkę.
2. Przyjrzę się proponowanym opcjom dla tar.
3. Eeee, ja już chyba przy bashu zostanę. Żebyś jeszcze do zsh namawiał,
ale Ty chyba ksh promujesz?

> p.s. Specjalnie ustawiles reply-to, takze i do siebie?
Właśnie zajrzałem w config i wyrzuciłem. Rozumiem, że ta opcja
utrudniała odpowiadanie do listowiczów.

dziękuję,
Karol