kopiowanie partycji

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Wto, 23 Lis 2004, 14:39:59 CET

Dnia 23-11-2004, wto o godzinie 13:58 +0100, Karol Kreński napisał(a):
> 3. Eeee, ja już chyba przy bashu zostanę. Żebyś jeszcze do zsh namawiał,
> ale Ty chyba ksh promujesz?
e-e, posix-sh
btw, ale chyba zaczne sie przerzucac na zsh, slysze o nim coraz wiecej
cieplych slow :>

> Właśnie zajrzałem w config i wyrzuciłem. Rozumiem, że ta opcja
> utrudniała odpowiadanie do listowiczów.

nie utrudnia, ale moze (nie musi) robic Tobie burdel z filtrowaniem
poczty, bo wtedy otrzymujesz juz tylko od odpowiadajacego, a od
list-serwera juz nie (bo LS jest na tyle madry, ze nie wysle Ci jeszcze
raz tego, co wyslal odpowiadajacy)

pozdrawiam
-pawel

--