kopiowanie partycji

marcinek marcinek w nea.pl
Wto, 23 Lis 2004, 17:16:56 CET

Użytkownik Grzegorz Konopko napisał:

>Co to multicasty?

Maszynka może się podłączyć do grupy multicastowej określonej adresem IP
bodajże klasy D czyli od 225.0.0.1 do_nie_pamiętam_ile. (początkowego
adresu też nie jestem pewien :-). Ale całość działa tak, ze wszyscy
członkowe grupy multicastowej sa odbiorcami jednej transmisji. Trochę
jak broadcast, ale przechodzi przez routery itd. Oczywiście jak mają
włączone. Dla porównania opisana wcześniej operacja bez multicastów szło
około 50 minut. (12 równoległych sesji tcp zamiast jednej multicastowej).

pozdrówka.
marcinek