ATI i wyjście TVOUT

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 23 Lis 2004, 22:51:46 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/23/2004 10:27 PM:
[CIACH]
> Wiem że są problemy z ATI ostatnio więc nic nie mówię, ale nie mogę oglądać
> filmów na telewizorze - tzn mam podłączone SVIDEO do telewizora i normalnie X
> widzę tylko jak odpalam mplayer-a to na telewizorze widzę zielony prostokąt.
> Pod windowsem jest tak samo aż do momentu jak ustawię SVIDEO jako primary
> display i wtedy jest ładnie. Jak zrobić to samo pod X ?

Jak masz w miare dobry procek (powyzej 700MHz) to po prostu pusc mplayera z
"-vo x11". Ja tak na swoim kompie (P3 733MHz) od zawsze ogladam (nawet nie
wiedzialem, ze na TV tez mozna ogladac przez xv na kartach ATI) i nigdy nie
mialem problemow. Dobrym pomyslem jest tez zmniejszyc wczesniej
rozdzielczosc do 640x480 (ma mniej do skalowania procek). Ja mam taki skrypt:

#!/bin/sh
xvidtune -prev
mplayer "$1" -zoom -fs -vo sdl:x11
xvidtune -next

a w /etc/X11/xorg.conf:
Modes       "1024x768" "800x600" "640x480"

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"