wypas osłów

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 24 Lis 2004, 12:32:05 CET

Dnia środa, 24 listopada 2004 12:15, Lukasz Glebicki napisał:

> ja to robie tak:
>
> Skrypt startowy:
>
> rm /home/services/mldonkey/*.tmp
> /etc/rc.d/init.d/mldonkey restart
>
> BDW: przy restarcie oraz startcie kasowanie plikow tmp by sie przydalo temu
> ustrojstwu

Wlasnie to robi opcja:

/etc/rc.d/init.d/mldonkey clean

(..)
  clean)
        $0 stop && sleep 20
        rm ~mldonkey/*.tmp >/dev/null 2>&1
        ;;
(...)

Faktycznie najczesciej sie wywala na starcie jesli nie zrobi sie czyszczenia z
*.tmp i zatrzymuje mldonkey wlasnie przez clean.
Nie wiem jak dziala sam mldonkey i czy nie było by wskazane czyszczenie tych
plików przy starcie bo przy stop odpada ze wzgledu na te sleep 20 które i tak
jest chyba przesadzone, choc moze na slabszych maszynach moze sie przydać.
Z tym ze mldonkey na slabszych maszynach obsysa za bardzo.