ATI i wyjście TVOUT

Michal Wcislo michalwcislo w interia.pl
Śro, 24 Lis 2004, 19:13:58 CET

Dnia środa, 24 listopada 2004 00:00, Michal Wisniewski napisał:

> Dziwny masz ten config. Wygeneruj go jeszcze raz z obsluga tvouta.
> Troche abstrakcji:
>
> http://fedoranews.org/contributors/youssef_makki/tvout/
>
> http://www.rage3d.com/content/articles/atilinuxhowto/
>
> Nigdy nie znalazlem tyle czasu, by dokonczyc sprawe i uzyskac
> zadowalajace efekty. ALe moze na nowych driverach....Milej walki.

A może ktoś pochwali się jakimś działającym configiem z obsługą tvout dla ATI
(najlepiej pokrewnej do mojej tzn 9200) ? Nie wiem czy to normalne przy
obecnych wersjach oprogramowania w ac ale nie mogę uruchomić nic co ma w
nazwie "gl" - wszystko powoduje zwis X-ów. Może to wina mojego configa -
chociaż z poprzednią wersją X-ów "gl" chodziło - sprawdzałem np na glxinfo -
teraz X padają - tylko ja tak mam ?.

--
Michał Wcisło

Ponad 400 tysiecy facetow szuka przyjaciolki, a moze czegos wiecej...
>>> http://link.interia.pl/f183b