aRts przez sieć

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 25 Lis 2004, 19:00:23 CET

Ktoś wie może jak albo ma namiary na jakieś dokumenty, w których jest dobrze
opisane, jak za pomocą aRts-a pod KDE uzyskać odtwarzanie dźwięku na innym
kompie przez sieć? Googlałem tochę, ale sposoby z dokumentów, które
znalazłem, nie działają. Na stronach kde.org w opisie też tego nie
ma :-( Ogólnie ludzie się skarżą, że dokumentacja do tego właściwie nie
istnieje :-/ Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\