aRts przez sieć

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 26 Lis 2004, 13:01:44 CET

Dnia czw 25. listopada 2004 19:00, Łukasz Maśko napisał:
> Ktoś wie może jak albo ma namiary na jakieś dokumenty, w których jest
> dobrze opisane, jak za pomocą aRts-a pod KDE uzyskać odtwarzanie dźwięku na
> innym kompie przez sieć? Googlałem tochę, ale sposoby z dokumentów, które
> znalazłem, nie działają. Na stronach kde.org w opisie też tego nie ma :-(
> Ogólnie ludzie się skarżą, że dokumentacja do tego właściwie nie istnieje
> :-/ Pozdrawiam.

Kiedyś zrobiłem to testowo na jednym XTerminalu.
Na XTerminalu zainstalowany był nas i wszystko,
co potrafiło się z nim dogadać działało nawet ładnie.
aRts też bodajże potrafi ale z tego co pamiętam przy konfiguracji:
dzwięk przez aRts do nas-a było raczej nie najlepiej.
mplayer to potrafi i to chyba było najlepsze,
więcej na tą chwilę nie pamiętam.

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.pl