[SPAM] Re: LiveCD - opcje bootowania

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pią, 26 Lis 2004, 13:16:03 CET

Dnia 26-11-2004, pią o godzinie 04:39 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):
> dla mnie tak, dla ciebie tak, ale nie dla gostka co dostał płytkę i ktoś
> mu powiedział "zobacz to moze ci sie spodoba" - a to przeciez jest idea
> dystrybucji LIVE :>

1) zawsze mozna nacisnac enter ;>, albo
2) jak "gostek" chce zaawansowane opcje, i je znajdzie (pomimo ew.
niejasnosci gdzie co i jak), i mu pojdzie tak jak chcial, to pierwszy
test zaliczyl -- moze zaczac myslec o ew. instalacji pld na dysku
3) jak "gostek" jest zaawansowany, to nacisnie enter, wejdzie na plytke,
zerknie na odpowiedni plik (isolinux.conf?) zresetuje, uruchomi jak
chce, a pozniej dokona remasteringu, by tylko enter wciskal ;)

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski