[SPAM] Re: LiveCD - opcje bootowania

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 26 Lis 2004, 15:47:03 CET

Dnia 26-11-2004, pią o godzinie 13:16 +0100, Paweł Żurowski napisał(a):

> 1) zawsze mozna nacisnac enter ;>, albo
> 2) jak "gostek" chce zaawansowane opcje, i je znajdzie (pomimo ew.
> niejasnosci gdzie co i jak), i mu pojdzie tak jak chcial, to pierwszy
> test zaliczyl -- moze zaczac myslec o ew. instalacji pld na dysku
> 3) jak "gostek" jest zaawansowany, to nacisnie enter, wejdzie na plytke,
> zerknie na odpowiedni plik (isolinux.conf?) zresetuje, uruchomi jak
> chce, a pozniej dokona remasteringu, by tylko enter wciskal ;)

znajdzie inny komputer bo na tym akurat mu telewizor w 60Hz bzyka tylko
albo wogole bez xow jest, no jeszcze w miedzyczasie moze sobie
zainstalowac Windows XP i notatnikiem podejrzec plytke.

U mnie w domq mez odpowiedniej vsyc hsync nie dziala tylko sie wiesza i
inaczej nie da sie zrobic jak podejrzec z innego systemu.

TiweK