alsa

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pią, 26 Lis 2004, 15:49:23 CET

On Sun, 26 Sep 2004 03:56:37 +0200
Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> wrote:

> Ok dzięki, narazie testowałem dwa mpg123-esd grające równolegle jakąś
> muzyczkę i poleciało. Więc chyba działa... zobacze później czy reszta
> poleci...
Hehe myślałem że poleci... Potrzebuje małego wyjaśnienia, mianowicie
uruchamiając 2x mpg123-esd wszystko było ok. A patrzyłem że esd demon
nie jest uruchomiony. Włączyłem bmp z wtyczką eSound i wszystko byłoby
spoko gdyby zaczęło grać jak włączyłem mpg123-esd plik.mp3. Ale nie
zaczęło gdyż /dev/pcm czy jakoś tak było zajęte. W bmp zmieniłem w
opcjach eSound hostname na mojego kompa i nie chciało ruszyć nawet bmp.
Włączyłem demona esd i też nic nie poleciało. Wiec pytanie brzmi po co
jest ten server esd?? Bez tego i tak działały mi dwa na raz włączone
mpg123.. Jestem w kropce