alsa

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 26 Lis 2004, 16:00:46 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/26/2004 08:39 AM:

> Odpowiedź nie alsowa: Zmusić gadające zabawki, żeby urzyły jakiegoś
> sound demona.
[CIACH]

Odpowiedz, jak najbardziej "alsowa" (i przy okazji najlepsze rozwiazanie):
zainteresuj sie czyms takim, jak "dmix" (poszukaj na stronie projektu
ALSA). A jak ci sie nie chce to sobie po prostu przeklej moja zawartosc
pliku ~/.asoundrc:

pcm.!default
         {
         type hw
         card 0
         }

ctl.!default
         {
         type hw
         card 0
         device 0
         }

#Software mixing

pcm.!default
         {
         type plug
         slave.pcm "ossmix"
         }

# Redirect to ossmix
pcm.dsp0
         {
         type plug
         slave.pcm "ossmix"
         }

pcm.ossmix
         {
         type dmix
         ipc_key 1024
         slave
                 {
                 pcm "hw:0,0"
                 period_time 0
                 period_size 1024
                 buffer_size 4096
                 rate 44100
                 }
         bindings
                 {
                 0 0
                 1 1
                 }
     }

ctl.ossmix
         {
         type hw
         card 0
	}
#EOF

Zalete ma taka, ze jest "najbardziej natywne" i przy okazji dziala rowniez
z demonami dzwieku (czyli, jak lubisz, to mozesz niektore rzeczy puszczac
przez np. ARTS, a inne "bezposrednio" na /dev/dsp).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"