Re: spolszczenie opengroupware.org WebUI - prośba o skrypt

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pią, 26 Lis 2004, 18:11:42 CET

Witaj Michał Panasiewicz. Napisales do mnie dnia 2004-11-26 17:45 takie
oto slowa:
> potrzebuje mały skrypcik który z plików o takiej konstrukcji:
> address                    = "Adres";
> address_city                  = "Miejscowość";
> addressClipboardFormat      = "Format adresu w schowku";
> pobierze to co jest przed = (czyli np: address )
> z pierwszego pliku  i poszuka takiego samego ciagu tez przed = w drugim i jesli jest to
> wypisze na std out i tak dla kazdej linii (ciag jest ciagiem znakowym od i do spacji lub tabulatora ale bez nich)

przyklad:
#/usr/bin/env python
fh1 = file('plik1', 'r')
fh2 = file('plik2', 'r')

zaw1 = fh1.readlines()
zaw2 = fh2.readlines()

fh1.close()
fh2.close()

zaw11 = []
for i in zaw1:
   split = i.split()
   if len(split) > 1:
     zaw11.append(split[0])

for i in zaw2:
   split = i.split()
   if len(split) > 1 and split[0] in zaw11:
     print split[0]

troche z palca i bez obslugi bledow, ale mysle ze powinien bez problemow
dzialac ;)

pozdro
	MySZ

--